Gospodarowanie nieruchomościami

studia stacjonarne

Studia Gospodarowanie nieruchomościami odpowiadają na potrzebę kształcenia specjalistów zajmujących się obrotem i zarządzaniem nieruchomościami. To obecnie jeden z najszybciej rozwijających się obszarów gospodarki. Obrót domami, mieszkaniami i działkami budowlanymi w ostatnich latach niesamowicie przyśpieszył. Pojawiło się także mnóstwo lokali do wynajęcia, którymi trzeba gospodarować, by osiągać zyski. 
Na studiach Gospodarowanie nieruchomościami studenci poznają m.in. sposoby wycen nieruchomości, nabywają umiejętności tworzenia ofert sprzedażowych. Absolwenci potrafią w pełni samodzielnie prowadzić działalność na rynku nieruchomości. 

 

Studia Gospodarowanie nieruchomościami skierowane są do osób, które swoją karierę zawodową wiążą z branżą obrotu i zarządzaniem nieruchomościami, chcą poznać tajniki robienia biznesu na rynku mieszkaniowym oraz nabyć ekonomiczne podstawy projektów budowy i sprzedaży mieszkań i osiedli.

Ukończenie tej specjalności daje szerokie możliwości zatrudnienia:

- w przedsiębiorstwach pośrednictwa obrotu nieruchomościami,
- w firmach zarządzających nieruchomościami,
- w administracji samorządowej,
- rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej.

Program studiów obejmuje, oprócz przedmiotów ogólnouczelnianych i podstawowych, takie zagadnienia jak:

- Analiza rynku nieruchomości,
- Ocena ekonomicznej efektywności inwestycji,
- Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami,
- Prawne aspekty obrotu nieruchomościami,
- Zarządzanie nieruchomościami

Program studiów: Gospodarowanie nieruchomościami

Koszt pobierania nauki na studiach: Gospodarowanie nieruchomościami

oferta na rok 2023 wkrótce

W celu dokonania zapisu na studia należy dostarczyć następujące dokumenty:

  1. Świadectwo dojrzałości,

  2. Formularz rekrutacyjny - formularz generuje się po przejściu procesu rekrutacji w zakładce REKRUTACJA ONLINE

  3. 1 fotografię o wymiarach 35x45 tradycyjną,

  4. 1 fotografię o wymiarach 35x45mm w formie elektronicznej w formacie jpg (przesłany na adres dziekanat@wsfi.pl),

  5. Dowód osobisty (do wglądu),

  6. Potwierdzenie wniesienia opłaty rekrutacyjnej i wpisowej,

  7. Wniosek o wydanie legitymacji studenckiej.

Dokumenty rekrutacyjne można składać:

  • osobiście w Łodzi, ul. Wróblewskiego 18, lok. 1101, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00,

  • za pośrednictwem poczty lub kuriera (WSFI Dziekanat w Łodzi, ul. Wróblewskiego 18, lok. 1101, 93-578 Łódź).


Koszty rekrutacji:

  • opłata rekrutacyjna: 85zł
  • opłata wpisowa: 350zł (UWAGA! do końca trwania rekrutacji promocja: wpisowe 0zł!)
  • opłata za wydanie legitymacji studenckiej: 22zł

Opłaty prosimy wpłacać na konto: 94 1050 1461 1000 0090 8166 6787

Skip to content