Ekonomia sprzedaży

studia stacjonarne

Studia Ekonomia sprzedaży skierowane są do osób wiążących swoją przyszłość z szeroko rozumianymi działami sprzedażowymi i zakupowymi w przedsiębiorstwach. Skuteczne działy handlowe są podstawą ekspansji firm na rynkach. Od efektywności menadżerów sprzedaży zależy czy produkty i usługi znajdą swoich nabywców.

Specjalność Ekonomia sprzedaży pozwala nabyć wiedzę i umiejętności niezbędne do analizy i oceny funkcjonowania działów sprzedażowych, a także kształtuje postawy przydatne w pracy, której filarami są kontakt z ludźmi i rozwój osobisty. Studenci uczą się umiejętności organizacji i zarządzania procesami sprzedaży na każdym ich etapie oraz nawiązywania i utrzymywania efektywnych relacji biznesowych. Zajęcia prowadzone są przez praktyków biznesu z wieloletnim doświadczeniem menadżerskim i trenerskim. 

Opiekun studiów: mgr Maciej Rzepkowski – trener biznesu, coach

Dla kogo? Możliwości zatrudnienia

Studia Ekonomia sprzedaży skierowane są do osób wiążących swoją przyszłość z szeroko rozumianymi działami sprzedażowymi i zakupowymi w przedsiębiorstwach. Skuteczne działy handlowe są podstawą ekspansji firm na rynkach. Od efektywności menadżerów sprzedaży zależy czy produkty i usługi znajdą swoich nabywców.

Specjalność Ekonomia sprzedaży pozwala nabyć wiedzę i umiejętności niezbędne do analizy i oceny funkcjonowania działów sprzedażowych, a także kształtuje postawy przydatne w pracy, której filarami są kontakt z ludźmi i rozwój osobisty. Studenci uczą się umiejętności organizacji i zarządzania procesami sprzedaży na każdym ich etapie oraz nawiązywania i utrzymywania efektywnych relacji biznesowych. Zajęcia prowadzone są przez praktyków biznesu z wieloletnim doświadczeniem menadżerskim i trenerskim.

Ukończenie tej specjalności daje szerokie możliwości zatrudnienia:

– podjęcie zatrudnienia jako m.in.: specjalista ds. sprzedaży, handlowiec, kupiec, kierownik sprzedaży (ang.Sales Manager),
– podjęcie zatrudnienia w małych i średnich przedsiębiorstwach o różnym profilu działalności oraz innych organizacjach,
– prowadzenie własnej działalności biznesowej.

Program studiów

Program studiów obejmuje, oprócz przedmiotów ogólnokierunkowych i podstawowych, takie zagadnienia jak:

– Komunikacja w relacjach biznesowych,
– Organizacja zespołu sprzedażowego,
– Budowa i utrzymanie relacji z klientami,
– Negocjacje biznesowe,
– Modele motywowania pracowników działów sprzedażowych.

Dodatkowo studenci WSFI, poza programem studiów, mają możliwość skorzystania m.in. z oferty bezpłatnych warsztatów praktycznych
z zakresów m.in.: księgowości, informatyki, prawa, technik sprzedaży, zarządzania projektami oraz ze szkoleń miękkich.

Opłaty

Przy płatności jednorazowej:

1 940zł za każdy semestr (pierwszy i drugi)

3 140zł za każdy semestr (trzeci i czwarty)

3 210zł za każdy semestr (piąty i szósty)

Przy płatności ratalnej:

330zł miesięcznie w każdym semestrze pierwszym i drugim

530zł miesięcznie w każdym semestrze trzecim i czwartym

650zł miesięcznie w każdym semestrze piątym i szóstym

Opłata za studia pobierana jest za każdy semestr nauki . Nauka trwa sześć semestrów. Czesne semestralne opłacane jest jednorazowo.
Na prośbę studenta może być podzielne na 6 rat (na semestrach od pierwszego do czwartego) oraz na 5 rat (na semestrze piątym i szóstym).

Informacje rekrutacyjne

REKRUTACJA 2024 ZAMKNIĘTA

Proces rekrutacji wygląda następująco:

  1. Rejestracja Kandydata poprzez portal: REKRUTACJA ONLINE,
  2. Wpłata opłaty rekrutacyjnej (85zł) (do 7 dni od rejestracji na portalu),
  3. Złożenie w Uczelni następujących dokumentów rekrutacyjnych:
  • świadectwa dojrzałości (oryginał lub odpis),
  • wydrukowanego i podpisanego Formularza Rekrutacyjnego utworzonego w portalu Rekrutacja Online,
  • jednej fotografii o wymiarach 35×45 tradycyjnej,
  • jednej fotografii o wymiarach 35x45mm w formie elektronicznej w formacie jpg (przesłaną na adres: rekrutacja@wsfi.edu.pl).

Wniesienie opłaty rekrutacyjnej jest niezbędne do potwierdzenia procesu rejestracji, dlatego prosimy o przestrzeganie terminu 7 dni od dnia dokonania Rekrutacji Online.

Przy pierwszym kontakcie osobistym w Dziekanacie zostaniecie Państwo poproszeni o okazanie dowodu osobistego w celu potwierdzenia danych zgłoszonych w trakcie rekrutacji.

Możecie także Państwo załączyć do dokumentów wypełniony wniosek o wydanie legitymacji studenckiej (pobierz) wraz z potwierdzeniem wniesienia opłaty za jej wydanie (22zł) na wskazany poniżej numer konta.

Koszty rekrutacji: 

  • opłata rekrutacyjna: 85zł
  • opłata wpisowa: 350zł (UWAGA! do końca września 2024 promocja: wpisowe 0zł!)
  • opłata za wydanie legitymacji studenckiej: 22zł

Wszelkie opłaty związane z rekrutacją (opłata rekrutacyjna 85zł, za legitymację 22zł) prosimy wpłacać na konto: 76 1140 1108 0000 4577 0400 1004

Dokumenty rekrutacyjne można składać:

  • osobiście w siedzibie Uczelni w Łodzi, ul. Wróblewskiego 18 lok. 1101:
    – poniedziałek-czwartek w godzinach 8:00-16:00,

    – soboty zjazdowe 8:00-13:00 (5X, 19X, 26X),
    – niedziele zjazdowe 8:00-12:00 (20X, 27X).

  • za pośrednictwem poczty lub kuriera na adres: Wyższa Szkoła Finansów i Informatyki, ul. Wróblewskiego 18 lok. 1101, 93-578 Łódź.

W razie pytań prosimy o kontakt: 782 004 300

Organizacja zajęć 

Studia realizowane są na kierunku Ekonomia na wybranej przez studenta specjalności. Wybór potwierdzany jest pod koniec drugiego semestru studiów. Minimalna liczba osób niezbędna do otworzenia specjalności wynosi 7.

Studenci mają do wyboru, w zależności od lokalizacji Wydziału na którym studiują, do 9 specjalności. Są wśród nich m.in.:

  • Rachunkowość i finanse
  • Kadry i płace
  • Biznes internetowy
  • Ekonomika logistyki
  • Ekonomia sprzedaży
  • Psychologia biznesu
  • i inne.

Każda ze specjalności oferuje zajęcia z praktykami, ekspertami w danej dziedzinie. Warsztaty, wykłady, czy laboratoria nastawione są na przekazywanie praktycznych umiejętności niezbędnych w późniejszej pracy zawodowej. Uczelnia WSFI ściśle współpracuje z biznesem w zakresie dostosowania zarówno przedmiotów, jak siatki zajęć do potrzeb pracodawców.

Program studiów realizowany jest dwustopniowo:

  • I etap studiów – nauczanie przedmiotów z zakresu wiedzy podstawowej i ogólnokierunkowej (3 semestry),
  • II etap studiów – nauka wzbogacana jest o przedmioty specjalnościowe oraz przygotowanie i obrona pracy dyplomowej (4 semestry).

Językami obcymi są (do wyboru): język angielski lub język niemiecki.

Skip to content