Ekonomia sprzedaży
studia niestacjonarne
Studia Ekonomia sprzedaży skierowane są do osób wiążących swoją przyszłość z szeroko rozumianymi działami sprzedażowymi i zakupowymi w przedsiębiorstwach. Skuteczne działy handlowe są podstawą ekspansji firm na rynkach. Od efektywności menadżerów sprzedaży zależy czy produkty i usługi znajdą swoich nabywców.
Specjalność Ekonomia sprzedaży pozwala nabyć wiedzę i umiejętności niezbędne do analizy i oceny funkcjonowania działów sprzedażowych, a także kształtuje postawy przydatne w pracy, której filarami są kontakt z ludźmi i rozwój osobisty. Studenci uczą się umiejętności organizacji i zarządzania procesami sprzedaży na każdym ich etapie oraz nawiązywania i utrzymywania efektywnych relacji biznesowych. Zajęcia prowadzone są przez praktyków biznesu z wieloletnim doświadczeniem menadżerskim i trenerskim.
Opiekun studiów: trener biznesu mgr Maciej Rzepkowski
Studia Ekonomia sprzedaży skierowane są do osób wiążących swoją przyszłość z szeroko rozumianymi działami sprzedażowymi i zakupowymi w przedsiębiorstwach. Skuteczne działy handlowe są podstawą ekspansji firm na rynkach. Od efektywności menadżerów sprzedaży zależy czy produkty i usługi znajdą swoich nabywców.
Specjalność Ekonomia sprzedaży pozwala nabyć wiedzę i umiejętności niezbędne do analizy i oceny funkcjonowania działów sprzedażowych, a także kształtuje postawy przydatne w pracy, której filarami są kontakt z ludźmi i rozwój osobisty. Studenci uczą się umiejętności organizacji i zarządzania procesami sprzedaży na każdym ich etapie oraz nawiązywania i utrzymywania efektywnych relacji biznesowych. Zajęcia prowadzone są przez praktyków biznesu z wieloletnim doświadczeniem menadżerskim i trenerskim.
Ukończenie tej specjalności daje szerokie możliwości zatrudnienia:
- podjęcie zatrudnienia jako m.in.: specjalista ds. sprzedaży, handlowiec, kupiec, kierownik sprzedaży (ang.Sales Manager),
- podjęcie zatrudnienia w małych i średnich przedsiębiorstwach o różnym profilu działalności oraz innych organizacjach,
- prowadzenie własnej działalności biznesowej.
Program studiów obejmuje, oprócz przedmiotów ogólnouczelnianych i podstawowych, takie zagadnienia jak:
- Komunikacja w relacjach biznesowych,
- Organizacja zespołu sprzedażowego,
- Budowa i utrzymanie relacji z klientami,
- Negocjacje biznesowe,
- Modele motywowania pracowników działów sprzedażowych.
Program studiów: Ekonomia sprzedaży
Dodatkowo studenci WSFI, poza programem studiów, mają możliwość skorzystania m.in. z oferty bezpłatnych warsztatów praktycznych z zakresów m.in.: księgowości, informatyki, prawa, technik sprzedaży, zarządzania projektami oraz ze szkoleń miękkich.
Przy płatności jednorazowej:
|
Opłata za każdy semestr |
ROK I |
PROMOCJA: 2 000zł !!!
|
ROK II |
3 140zł |
ROK III |
3 210zł |
Przy płatności ratalnej:
|
Opłata za każdy semestr |
ROK I |
PROMOCJA: |
ROK II |
3 180zł (miesięcznie: 530zł) |
ROK III |
3 250zł (miesięcznie: 650zł) |
Opłata za studia pobierana jest za każdy semestr nauki . Nauka trwa sześć semestrów. Czesne semestralne opłacane jest jednorazowo. Na prośbę studenta może być podzielne na 6 rat (na semestrach od pierwszego do czwartego) oraz na 5 rat (na semestrze piątym i szóstym).
Informacje rekrutacyjne
Proces rekrutacji wygląda następująco:
- Rejestracja Kandydata poprzez portal: REKRUTACJA ONLINE,
- Wpłata opłaty rekrutacyjnej (85zł) (do 7 dni od rejestracji na portalu),
- Złożenie w Uczelni następujących dokumentów rekrutacyjnych:
- świadectwa dojrzałości (oryginał lub odpis),
- wydrukowanego i podpisanego Formularza Rekrutacyjnego utworzonego w portalu Rekrutacja Online,
- jednej fotografii o wymiarach 35×45 tradycyjnej,
- jednej fotografii o wymiarach 35x45mm w formie elektronicznej w formacie jpg (przesłaną na adres: rekrutacja@wsfi.edu.pl).
Wniesienie opłaty rekrutacyjnej jest niezbędne do potwierdzenia procesu rejestracji, dlatego prosimy o przestrzeganie terminu 7 dni od dnia dokonania Rekrutacji Online.
Przy pierwszym kontakcie osobistym w Dziekanacie zostaniecie Państwo poproszeni o okazanie dowodu osobistego w celu potwierdzenia danych zgłoszonych w trakcie rekrutacji.
Możecie także Państwo załączyć do dokumentów wypełniony wniosek o wydanie legitymacji studenckiej (pobierz) wraz z potwierdzeniem wniesienia opłaty za jej wydanie (22zł) na wskazany poniżej numer konta.
Koszty rekrutacji:
- opłata rekrutacyjna: 85zł
- opłata wpisowa: 350zł (UWAGA! do końca września 2024 promocja: wpisowe 0zł!)
- opłata za wydanie legitymacji studenckiej: 22zł
Wszelkie opłaty związane z rekrutacją (opłata rekrutacyjna 85zł, za legitymację 22zł) prosimy wpłacać na konto: 76 1140 1108 0000 4577 0400 1004
Dokumenty rekrutacyjne można składać:
osobiście w Kaliszu, ul. Widok 96A,
– od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00 – 16:00.
- osobiście w siedzibie Uczelni w Łodzi, ul. Wróblewskiego 18 lok. 1101:
– poniedziałek, środa, piątek w godzinach 8:00-16:00,
– wtorek w godzinach 10:00-18:00,
– czwartek w godzinach 8:00-18:00.
- za pośrednictwem poczty lub kuriera na adres: Wyższa Szkoła Finansów i Informatyki, ul. Wróblewskiego 18 lok. 1101, 93-578 Łódź.
W razie pytań prosimy o kontakt: 782 004 300
Organizacja zajęć
Studia realizowane są na kierunku Ekonomia na wybranej przez studenta specjalności. Wybór potwierdzany jest pod koniec drugiego semestru studiów. Minimalna liczba osób niezbędna do otworzenia specjalności wynosi 7.
Studenci mają do wyboru, w zależności od lokalizacji Wydziału na którym studiują, do 9 specjalności. Są wśród nich m.in.:
- Rachunkowość i finanse
- Kadry i płace
- Biznes internetowy
- Ekonomika logistyki
- Ekonomia sprzedaży
- Psychologia biznesu
- i inne.
Każda ze specjalności oferuje zajęcia z praktykami, ekspertami w danej dziedzinie. Warsztaty, wykłady, czy laboratoria nastawione są na przekazywanie praktycznych umiejętności niezbędnych w późniejszej pracy zawodowej. Uczelnia WSFI ściśle współpracuje z biznesem w zakresie dostosowania zarówno przedmiotów, jak siatki zajęć do potrzeb pracodawców.
Program studiów realizowany jest dwustopniowo:
- I etap studiów – nauczanie przedmiotów z zakresu wiedzy podstawowej i ogólnokierunkowej (3 semestry),
- II etap studiów – nauka wzbogacana jest o przedmioty specjalnościowe oraz przygotowanie i obrona pracy dyplomowej (4 semestry).
Językami obcymi są (do wyboru): język angielski lub język niemiecki.