Ekonomia sprzedaży
studia niestacjonarne

Studia Ekonomia sprzedaży skierowane są do osób wiążących swoją przyszłość z szeroko rozumianymi działami sprzedażowymi i zakupowymi w przedsiębiorstwach. Skuteczne działy handlowe są podstawą ekspansji firm na rynkach. Od efektywności menadżerów sprzedaży zależy czy produkty i usługi znajdą swoich nabywców.
Specjalność Ekonomia sprzedaży pozwala nabyć wiedzę i umiejętności niezbędne do analizy i oceny funkcjonowania działów sprzedażowych, a także kształtuje postawy przydatne w pracy, której filarami są kontakt z ludźmi i rozwój osobisty. Studenci uczą się umiejętności organizacji i zarządzania procesami sprzedaży na każdym ich etapie oraz nawiązywania i utrzymywania efektywnych relacji biznesowych. Zajęcia prowadzone są przez praktyków biznesu z wieloletnim doświadczeniem menadżerskim i trenerskim.
Opiekun studiów: trener biznesu mgr Maciej Rzepkowski
Studia Ekonomia sprzedaży skierowane są do osób wiążących swoją przyszłość z szeroko rozumianymi działami sprzedażowymi i zakupowymi w przedsiębiorstwach. Skuteczne działy handlowe są podstawą ekspansji firm na rynkach. Od efektywności menadżerów sprzedaży zależy czy produkty i usługi znajdą swoich nabywców.
Specjalność Ekonomia sprzedaży pozwala nabyć wiedzę i umiejętności niezbędne do analizy i oceny funkcjonowania działów sprzedażowych, a także kształtuje postawy przydatne w pracy, której filarami są kontakt z ludźmi i rozwój osobisty. Studenci uczą się umiejętności organizacji i zarządzania procesami sprzedaży na każdym ich etapie oraz nawiązywania i utrzymywania efektywnych relacji biznesowych. Zajęcia prowadzone są przez praktyków biznesu z wieloletnim doświadczeniem menadżerskim i trenerskim.
Ukończenie tej specjalności daje szerokie możliwości zatrudnienia:
- podjęcie zatrudnienia jako m.in.: specjalista ds. sprzedaży, handlowiec, kupiec, kierownik sprzedaży (ang.Sales Manager),
- podjęcie zatrudnienia w małych i średnich przedsiębiorstwach o różnym profilu działalności oraz innych organizacjach,
- prowadzenie własnej działalności biznesowej.
Program studiów obejmuje, oprócz przedmiotów ogólnouczelnianych i podstawowych, takie zagadnienia jak:
- Komunikacja w relacjach biznesowych,
- Organizacja zespołu sprzedażowego,
- Budowa i utrzymanie relacji z klientami,
- Negocjacje biznesowe,
- Modele motywowania pracowników działów sprzedażowych.
Program studiów: Ekonomia sprzedaży
Przy płatności jednorazowej:
|
Opłata za każdy semestr |
ROK I |
1 980zł |
ROK II |
2 700zł |
ROK III |
2 925zł |
Przy płatności ratalnej:
|
Opłata za każdy semestr |
ROK I |
2 040zł (miesięcznie: 340zł) |
ROK II |
2 820zł (miesięcznie: 470zł) |
ROK III |
3 050zł (miesięcznie: 610zł) |
Opłata za studia pobierana jest za każdy semestr nauki . Nauka trwa sześć semestrów. Czesne semestralne opłacane jest jednorazowo. Na prośbę studenta może być podzielne na 6 rat (na semestrach od pierwszego do czwartego) oraz na 5 rat (na semestrze piątym i szóstym).
W celu dokonania zapisu na studia należy dostarczyć następujące dokumenty:
-
Świadectwo dojrzałości,
-
Formularz rekrutacyjny - formularz generuje się po przejściu procesu rekrutacji w zakładce REKRUTACJA ONLINE
-
1 fotografię o wymiarach 35x45 tradycyjną,
-
1 fotografię o wymiarach 35x45mm w formie elektronicznej w formacie jpg (przesłany na adres dziekanat@wsfi.pl),
-
Dowód osobisty (do wglądu),
-
Potwierdzenie wniesienia opłaty rekrutacyjnej i wpisowej,
Dokumenty rekrutacyjne można składać:
-
osobiście w Kaliszu, ul. Widok 96A:
- poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godz. 8:00 – 16:00,
- wtorek w godz. 10.00-17.30,
- sobota w godz. 9:00-13:00 (w lipcu). -
za pośrednictwem poczty lub kuriera (WSFI Dziekanat w Kaliszu, ul. Widok 96A, 62-800 Kalisz ).
Koszty rekrutacji:
- opłata rekrutacyjna: 85zł
- opłata wpisowa: 350zł (UWAGA! do końca trwania rekrutacji promocja: wpisowe 0zł!)
- opłata za wydanie legitymacji studenckiej: 22zł
Opłaty prosimy wpłacać na konto: 94 1050 1461 1000 0090 8166 6787

Organizacja zajęć
Studia realizowane są na kierunku Ekonomia na wybranej specjalności.
Warsztaty, ćwiczenia, wykłady, czy laboratoria nastawione są na przekazywanie praktycznych umiejętności niezbędnych w późniejszej pracy zawodowej. Uczelnia WSFI ściśle współpracuje z biznesem w zakresie dostosowania zarówno przedmiotów, jak siatki zajęć do potrzeb pracodawców.
Program studiów realizowany jest dwustopniowo:
- I etap studiów – nauczanie przedmiotów z zakresu wiedzy podstawowej i ogólnokierunkowej (3 semestry),
- II etap studiów – nauka wzbogacana jest o przedmioty specjalnościowe oraz przygotowywana jest praca dyplomowa (3 semestry).
Językami obcymi są (do wyboru): język angielski lub język niemiecki.