Akademia Sprzedaży Relacyjnej (ASR) to oferta rozwojowych szkoleń warsztatowych pozwalających przede wszystkim w sposób zaangażowany pracować, doświadczać, sprawdzać i w konsekwencji wypracować taką postawę, takie cechy i umiejętności, które są niezbędne do stworzenia i utrzymywania długookresowych relacji w handlu opartych na trwałych fundamentach wartości, wzajemnego zaufania i satysfakcji pomiędzy sprzedawcą i klientem. To propozycja pracy ze sprzedażą w ujęciu procesowym, prowadzoną w oparciu o elementy psychologii komunikacji i budowania relacji, o samoświadomość i świadomość celu i wpływu.

Liczba godzin szkolenia: 40 godz.
Czas trwania szkolenia: 4 dni

Cena netto: 5200,00zł netto/os.

Czas trwania: 4 dni

Poziom średni

Zajęcia stacjonarne

Grupa do 14 osób

Cele ASR:

  • Zwiększenie poziomu samoświadomości i poczucia wpływu,
  • Uzyskanie wiedzy o uwarunkowaniach psychologicznych w kontaktach handlowych,
  • Inspiracja do samorozwoju, pracy z nastawieniem i postawą. Zdefiniowanie i rozwój kluczowych kompetencji sprzedażowych,
  • Intensyfikacja rozwoju kluczowych kompetencji sprzedażowych,
  • Nauka efektywnego planowania działań i realizacji celów (samodyscyplina),
  • Nabycie umiejętności budowania trwałych relacji handlowych,
  • Zwiększanie potencjału uczestników (aktywność, zaangażowanie, odwaga),
  • Zwiększenie poziomu efektywności komunikacji z klientami,
  • Wypracowanie indywidualnych narzędzi sprzedażowych.

Dla kogo:

Akademia Sprzedaży Relacyjnej skierowana jest do: 

  • Handlowców/sprzedawców: którzy pracują nad lepszym wykorzystaniem własnego potencjału i osiągnięcia wyższych efektów sprzedażowych,
  • Menedżerów: którzy pragną lepiej zarządzać swoimi zespołami sprzedażowymi, 
  • Przedsiębiorców: którzy szukają nowych sposobów na podniesienie skuteczności swoich firm.

Program ramowy:

  1. Niezbędnik psychologiczny handlowca
    • Postawa i nastawienie handlowca
    • Role w procesie sprzedaży
    • Cechy i typologia sprzedawców
    • Planowanie pracy i osiąganie celów w sprzedaży
  2. Kluczowe elementy sprzedaży opartej na relacjach
    • Skuteczna komunikacja sprzedażowa (relacyjna)
    • Psychologia i typologia klienta
    • Analiza potrzeb i wartości klienta
    • Style komunikacyjne w negocjacjach
    • Proces i techniki negocjacyjne
  3. Budowanie trwałych relacji biznesowych
    • Praca z wartościami i przekonaniami klienta
    • Tworzenie strategii sprzedażowych
    • Zarządzanie konfliktem w relacjach
    • Obsługa posprzedażowa

Informacje dodatkowe

Warunkiem uruchomienia szkolenia jest udział min. 6 osób.
Czas trwania podany jest w godzinach dydaktycznych (1h=45 minut) i uwzględnia 2 przerwy.
Szkolenia odbywają się w Łodzi, ul Wróblewskiego 18. 

Istnieje możliwość realizacji w formie zamkniętej (prosimy o kontakt telefoniczny).

Opłaty za szkolenie prosimy wnosić na konto 17 1140 2004 0000 3902 7682 7140 (tytuł przelewu: Imię i nazwisko uczestnika, Tytuł szkolenia)

 Pytania w sprawie szkolenia prosimy kierować na adres: szkolenia@forecast.com.pl lub telefonicznie: 533 180 588.

Trener prowadzący

Maciej Rzepkowski

Od ponad 16 lat aktywnie uczestniczy w projektach rozwojowych i doradczych dla firm o różnorodnych strukturach organizacyjnych oraz różnej wielkości.

  • Certyfikowany Coach ICI
  • Certyfikowany trener biznesu
  • Certyfikowany diagnosta inteligencji emocjonalnej
  • Aktywny działacz Zespołu Pieśni i Tańca Dobroń.

Szkolenia realizowane
przy współpracy z firmą
Forecast Consulting sp. z o.o.
ISO 9001:2015
No.488235

Skip to content