
Akademia Sprzedaży Relacyjnej (ASR) to oferta rozwojowych szkoleń warsztatowych pozwalających przede wszystkim w sposób zaangażowany pracować, doświadczać, sprawdzać i w konsekwencji wypracować taką postawę, takie cechy i umiejętności, które są niezbędne do stworzenia i utrzymywania długookresowych relacji w handlu opartych na trwałych fundamentach wartości, wzajemnego zaufania i satysfakcji pomiędzy sprzedawcą i klientem. To propozycja pracy ze sprzedażą w ujęciu procesowym, prowadzoną w oparciu o elementy psychologii komunikacji i budowania relacji, o samoświadomość i świadomość celu i wpływu.
Liczba godzin szkolenia: 40 godz.
Czas trwania szkolenia: 4 dni
Cena netto: 5200,00zł netto/os.
Czas trwania: 4 dni
Poziom średni
Zajęcia stacjonarne
Grupa do 14 osób
Cele ASR:
- Zwiększenie poziomu samoświadomości i poczucia wpływu,
- Uzyskanie wiedzy o uwarunkowaniach psychologicznych w kontaktach handlowych,
- Inspiracja do samorozwoju, pracy z nastawieniem i postawą. Zdefiniowanie i rozwój kluczowych kompetencji sprzedażowych,
- Intensyfikacja rozwoju kluczowych kompetencji sprzedażowych,
- Nauka efektywnego planowania działań i realizacji celów (samodyscyplina),
- Nabycie umiejętności budowania trwałych relacji handlowych,
- Zwiększanie potencjału uczestników (aktywność, zaangażowanie, odwaga),
- Zwiększenie poziomu efektywności komunikacji z klientami,
- Wypracowanie indywidualnych narzędzi sprzedażowych.
Dla kogo:
Akademia Sprzedaży Relacyjnej skierowana jest do:
- Handlowców/sprzedawców: którzy pracują nad lepszym wykorzystaniem własnego potencjału i osiągnięcia wyższych efektów sprzedażowych,
- Menedżerów: którzy pragną lepiej zarządzać swoimi zespołami sprzedażowymi,
- Przedsiębiorców: którzy szukają nowych sposobów na podniesienie skuteczności swoich firm.
Program ramowy:
- Niezbędnik psychologiczny handlowca
- Postawa i nastawienie handlowca
- Role w procesie sprzedaży
- Cechy i typologia sprzedawców
- Planowanie pracy i osiąganie celów w sprzedaży
- Kluczowe elementy sprzedaży opartej na relacjach
- Skuteczna komunikacja sprzedażowa (relacyjna)
- Psychologia i typologia klienta
- Analiza potrzeb i wartości klienta
- Style komunikacyjne w negocjacjach
- Proces i techniki negocjacyjne
- Budowanie trwałych relacji biznesowych
- Praca z wartościami i przekonaniami klienta
- Tworzenie strategii sprzedażowych
- Zarządzanie konfliktem w relacjach
- Obsługa posprzedażowa
Informacje dodatkowe
Warunkiem uruchomienia szkolenia jest udział min. 6 osób.
Czas trwania podany jest w godzinach dydaktycznych (1h=45 minut) i uwzględnia 2 przerwy.
Szkolenia odbywają się w Łodzi, ul Wróblewskiego 18.
Istnieje możliwość realizacji w formie zamkniętej (prosimy o kontakt telefoniczny).
Opłaty za szkolenie prosimy wnosić na konto 17 1140 2004 0000 3902 7682 7140 (tytuł przelewu: Imię i nazwisko uczestnika, Tytuł szkolenia)
Pytania w sprawie szkolenia prosimy kierować na adres: szkolenia@forecast.com.pl lub telefonicznie: 533 180 588.
Trener prowadzący

Maciej Rzepkowski
Od ponad 16 lat aktywnie uczestniczy w projektach rozwojowych i doradczych dla firm o różnorodnych strukturach organizacyjnych oraz różnej wielkości.
- Certyfikowany Coach ICI
- Certyfikowany trener biznesu
- Certyfikowany diagnosta inteligencji emocjonalnej
- Aktywny działacz Zespołu Pieśni i Tańca Dobroń.