Wykorzystanie potencjału profilu eksperckiego na LinkedIn
Cel szkolenia
Szkolenie ma na celu przedstawienie uczestnikom zaawansowanych możliwości portalu Linkedin i przećwiczenie w praktyce publikowania wartościowych treści na swoim profilu oraz umożliwienie skutecznego wykorzystywania platformy do budowania swojej marki osobistej i promowania swoich umiejętności.
Szkolenie obejmuje również techniki zwiększania widoczności profilu i nawiązywania obiecujących kontaktów.
Liczba godzin szkolenia: 7-8 godz.
Czas trwania szkolenia: 1 dzień
Cena netto: 1250,00zł netto/os.
(DLA STUDENTÓW WSFI – 65% zniżki)
Czas trwania: 7-8h
Poziom średni
Zajęcia stacjonarne
Grupa do 12 osób
Dla kogo?
- Profesjonalistów z różnych dziedzin, takich jak marketing, HR, finanse, IT, prawo, itp.
- Przedsiębiorców i właścicieli firm.
- Sprzedawców i handlowców.
- Rekruterów i specjalistów ds. HR.
- Konsultantów i freelancerów.
- Kadry zarządzającej i menedżerów.
Program ramowy
- Social selling, a sprzedaż tradycyjna.
- Nienachalne budowanie sieci kontaktów.
- Wizerunek biznesowy na Linkedin.
- Publikowanie treści na Linkedin.
- Algorytm Linkedin I jak wejść w nim w symbiozę.
Informacje dodatkowe
Warunkiem uruchomienia szkolenia jest udział min. 6 osób.
Czas trwania podany jest w godzinach dydaktycznych (1h = 45 minut) i uwzględnia 2 przerwy.
Szkolenia odbywają się w Łodzi, ul Wróblewskiego 18.
Istnieje możliwość realizacji w formie zamkniętej (prosimy o kontakt telefoniczny).
Opłaty za szkolenie prosimy wnosić na konto 17 1140 2004 0000 3902 7682 7140 (tytuł przelewu: Imię i nazwisko uczestnika, Tytuł szkolenia)
Pytania w sprawie szkolenia prosimy kierować na adres: szkolenia@forecast.com.pl lub telefonicznie: 533 180 588.
Trener prowadzący
Damian Strzałkowski
Certyfikowany trener biznesu IES w obszarze kompetencji miękkich i społecznych. Specjalista w Wydziale Oferty Kredytów Hipotecznych w sektorze bankowym. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu organizacją, zespołami, sprzedażą. Prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji, zarządzania czasem oraz budowania wizerunku na LinkedIn.