Sprzedaż: praca z trudnym klientem
Cel szkolenia
Celem warsztatu uświadomienie wagi skutecznej pracy z trudnym i niewygodnym klientem oraz z problematycznymi zastrzeżeniami. Udział w warsztacie pozwala uświadomić uczestnikom znaczenie rozpoznawania emocji własnych i klienta w kontaktach handlowych. Efektem powinno być podniesienie jakości relacji i współpracy z klientami.
Szkolenie obejmuje praktyczne symulacje sytuacji konfliktów biznesowych.
Liczba godzin szkolenia: 8-9 godz.
Czas trwania szkolenia: 1 dzień
Cena netto: 980,00zł netto/os.
Czas trwania: 8-9h
Poziom średni
Zajęcia stacjonarne
Grupa do 12 osób
Dla kogo?
Warsztat skierowany jest do:
- przedstawicieli handlowych,
- sprzedawców,
- kupców,
- menedżerów zespołów sprzedażowych,
- przedsiębiorców,
- osób zainteresowanych rozwojem osobistym.
Program ramowy
- Priorytety i ich rola w organizacji pracy Handlowca
- Kluczowe czynniki wpływające na wyniki sprzedaży
- Typologia trudnych Klientów
- Zasady i reguły wywierania wpływu w pracy z trudnym Klientem
- Zastrzeżenia w procesie sprzedaży
Informacje dodatkowe
Warunkiem uruchomienia szkolenia jest udział min. 6 osób.
Czas trwania podany jest w godzinach dydaktycznych (1h = 45 minut) i uwzględnia 2 przerwy.
Szkolenia odbywają się w Łodzi, ul Wróblewskiego 18.
Istnieje możliwość realizacji w formie zamkniętej (prosimy o kontakt telefoniczny).
Opłaty za szkolenie prosimy wnosić na konto 17 1140 2004 0000 3902 7682 7140 (tytuł przelewu: Imię i nazwisko uczestnika, Tytuł szkolenia)
Pytania w sprawie szkolenia prosimy kierować na adres: szkolenia@forecast.com.pl lub telefonicznie: 533 180 588.
Trener prowadzący
Maciej Rzepkowski
Od ponad 16 lat aktywnie uczestniczy w projektach rozwojowych i doradczych dla firm o różnorodnych strukturach organizacyjnych oraz różnej wielkości.
- Certyfikowany Coach ICI
- Certyfikowany trener biznesu
- Certyfikowany diagnosta inteligencji emocjonalnej
- Aktywny działacz Zespołu Pieśni i Tańca Dobroń.