Wniesienie opłaty rekrutacyjnej jest niezbędne do potwierdzenia procesu rejestracji, dlatego prosimy o przestrzeganie terminu 7 dni od dnia dokonania Rekrutacji Online.
Przy pierwszym kontakcie osobistym w Dziekanacie zostaniecie Państwo poproszeni o okazanie dowodu osobistego w celu potwierdzenia danych zgłoszonych w trakcie rekrutacji.
Możecie także Państwo załączyć do dokumentów wypełniony wniosek o wydanie legitymacji studenckiej (pobierz) wraz z potwierdzeniem wniesienia opłaty za jej wydanie (22zł) na wskazany poniżej numer konta.
Kompetencje cyfrowe kandydatów na studia nie wykraczają poza wiedzę i umiejętności nabyte w szkole średniej. W procesie rekrutacji konieczne są umiejętności korzystania z komputera na poziomie podstawowym: obsługa przeglądarki internetowej, drukarki, skanera oraz z poczty elektronicznej. Kandydaci na studia, w okresie trwania rekrutacji, mają w dziekanacie zapewniony dostęp do stanowiska komputerowego oraz drukarki i ksero.
Do realizacji kształcenia niezbędna jest umiejętność obsługi poczty elektronicznej, edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych.
W przypadku realizacji studiów on-line niezbędne jest posiadanie przez kandydata komputera wyposażonego w mikrofon i kamerę oraz połączenie z siecią Internet.
Wszelkie opłaty związane z rekrutacją (opłata rekrutacyjna 85zł, za legitymację 22zł) prosimy wpłacać na konto: 76 1140 1108 0000 4577 0400 1004
osobiście w Radomsku, ul. Brzeźnicka 20 w Sekretariacie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1:
– od poniedziałku do piątku w godz. 8:30 – 15:30.